صفحات

۱۳۸۵ مرداد ۷, شنبه

كيلومتر از آزادراه كنارگذر شمالي مشهد آسفالت شد

رييس حوزه آزادراه‌هاي خراسان رضوي:
*20 كيلومتر از آزادراه كنارگذر شمالي مشهد آسفالت شد
*كمبود سيمان و سوخت از مشكلات عمليات اجرايي پروژه است


تاكنون 20 كيلومتر از مسير آزادراه كنارگذر شمالي مشهد در دو لايه آسفالت شده است.


به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، مهندس علي‌اكبر عليپور ـ رييس حوزه آزاد راه‌هاي خراسان رضوي ـ اظهار كرد: اين پروژه توسط وزارت راه و ترابري در جهت تكميل طرح جامع مشهد مقدس دومين كلانشهر مذهبي جهان اجرا مي‌شود.


وي از پيشرفت 54 درصدي عمليات اجرايي پروژه خبر داد و گفت: .....


 


رييس حوزه آزادراه‌هاي خراسان رضوي:
*20 كيلومتر از آزادراه كنارگذر شمالي مشهد آسفالت شد
*كمبود سيمان و سوخت از مشكلات عمليات اجرايي پروژه است


تاكنون 20 كيلومتر از مسير آزادراه كنارگذر شمالي مشهد در دو لايه آسفالت شده است.


به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، مهندس علي‌اكبر عليپور ـ رييس حوزه آزاد راه‌هاي خراسان رضوي ـ اظهار كرد: اين پروژه توسط وزارت راه و ترابري در جهت تكميل طرح جامع مشهد مقدس دومين كلانشهر مذهبي جهان اجرا مي‌شود.


وي از پيشرفت 54 درصدي عمليات اجرايي پروژه خبر داد و گفت: عمليات احداث كنارگذر شمالي مشهد با اعتباري حدود 1120 ميليارد ريال از مهرماه 84 آغاز و طبق برنامه زمانبندي شده در 48 ماه اجرا خواهد شد.


مجري آزادراه كنارگذر شمالي مشهد با اشاره به برنامه زمانبندي شده، پيشرفت پروژه را مطلوب خواند و تصريح كرد: تاكنون 100 درصد عمليات خاك‌برداري و 75 درصد عمليات خاك‌ريزي انجام و كار اجرايي دو تقاطع غير همسطح نيز آغاز شده است.


عليپور با بيان اينكه كنارگذر شمالي مشهد داراي پنج دستگاه تقاطع غيرهمسطح است، اظهار كرد: در عمليات اجرايي اين آزادراه هشت دستگاه پل بزرگ رودخانه‌اي و 170 دستگاه پل با دهانه كمتر از هشت متر و 35 دستگاه پل زيرگذر و روگذر نيز ساخته مي‌شود.


وي خاطرنشان كرد: آزادسازي 90 درصد از مسير آزاد راه تاكنون انجام شده و در بقيه مسير نيز اين كار در حال اجراست.


مجري آزادراه كنارگذر شمالي مشهد درباره مشخصات فني اين پروژه گفت: اين پروژه به طول 72 كيلومتر و با احتساب جزيره مياني 44 متر عرض دارد كه در چهار قطعه با مشاركت وزارت راه و ترابري و آستان قدس رضوي و بانك ملي در حال اجراست.


وي ميزان اعتبار هزينه شده براي اين پروژه را تاكنون 48 ميليارد تومان عنوان كرد و افزود: خوشبختانه با هماهنگي ميان دولت و دو سرمايه‌گذار غيردولتي پروژه يعني آستان قدس و بانك ملي تاكنون پروژه با مشكل مالي مواجه نبوده است.


عليپور در پايان كمبود سيمان و سوخت را از مشكلات عمليات اجرايي پروژه خواند و گفت: سرعت كم جابجايي شبكه‌هاي برق و آب موجود در حريم راه از مشكلات ديگر اجرايي اين پروژه است.

  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 
ساخت سال 1388 مهندسی عمران - سازه شرقی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده