صفحات

۱۳۸۷ مهر ۶, شنبه

همزمان با عید سعید فطر : بهره برداری از پروژه بزرگراه قائم (عج) مشهد



همزمان با عید سعید فطر : بهره برداری از پروژه بزرگراه قائم (عج) مشهد

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد « حمید رضا نخعی » در بازدید خبرنگاران از پروژه های در حال اجرای شهرداری از پیشرفت 30 درصدی تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری اسلامی به دلیل کاهش بار ترافیکی این میدان در حال اجرا است که مسیر پل زودگذر این پروژه از میدان
آزادی به سمت میدان جهاد و مسیر زیر گذر از بلوار شهید منتظری به بلوار پیروزی است.

وی در رابطه با مشکلات موجود در اجرای این پروژه گفت: انتقال لوله های تاسیساتی شهری، لوله های انتقال آب از سد طرق به تصفیه خانه شهر و به عکس و از همه مهمتر وجود ترافیک از عمده ترین مشکلات در اجرای این پروژه است.
وی اظهار داشت: این پروژه با هزینه ای بالغ بر 11میلیارد تومان برای اجرای دو سطح در 23 اسفند ماه امسال 1386 آغاز شده که مدت اجرای آن 18 ماه است که در حال حاضر حدود 30 درصد پیشرفت داشته است.
معاون فنی عمران شهرداری مشهد افزود: با توجه به آزاد و در دسترس بودن سیمان در سطح شهر متاسفانه برای اجرای این پروژه از سیمان مشهد سهمیه کمی داریم و سیمان ما را از استان کرمان می آورند.
حمیدرضا نخعی همچنین در بازدید از پروژه 75 متری میثاق گفت: این پروژه در 2 فاز و به طول 2/6 کیلومتر و عرض 75 متر در حد فاصل میدان نمایشگاه تا خیابان فاطمیه است.
وی گفت: این پروژه شامل دو بازدید دوباند سواره به عرض هر کدام 12 متر، رود سرویسهای طرفین به عرض هر کدام 5/5 متر و فضای سبزمیانی (12 متر) و همچنین دارای 9 زیر گذر عابر پیاده است.وی هدف از اجرای این پروژه را تکمیل رینگ کمربندی شهر، کاهش تردد وسایل نقلیه از مرکز شهر کاهش طول سفر و کاهش آلودگی هوا را عنوان کرد.
مهندس حمیدرضا نخعی در رابطه با مشکلات این پروژه اظهار داشت: عدم کمک به موقعه املاک در مسیر، کمبود مصالح، نبود روشنایی، وجود درختانی با قدمت صدساله و وجود تاسیسات شهری از عمده مشکلات این پروژه است.

http://mahdihashemi.blogfa.com/
وی در رابطه با فاز 2 پروژه 75 متری میثاق گفت: احداث کمربندی غربی به عرض 75 متر و طول 2 هزار و 920 متر حد فاصل جاده آسیاسی تا خیابان فاطمیه اجرای فضای سبزکناری به همراه کانالهای جمع آوری آبهای سطحی از مشخصات این فاز است.
همچنین مدیر نظارت بر پروژه های عمرانی در سطح شهر مشهد در رابطه با اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهید فهمیده و صد متری میدان امام حسین تا شهید فهمیده گفت: تقاطع غیر هم سطح شهید فهمیده با سطحی حدود 27 هزارو 500 متر مربع و طول مسیر اصلی حدود 850 متر و نیز شامل دو پل، دو دهانه که هریک به طول 45 متر و عرض 22 متر در روز عید فطر افتتاح می شود.
مهندس سید محممود ریحانی گفت: حدود 70 درصد اجرای این پروژه با هزینه ای بالغ بر 5/3 میلیارد تومان توسط شرکت بتن و ماشین آستان قدس انجام شد که بدلیل به وجود آمدن برخی مشکلات اجرای این پروژه به سازمان عمرانی شهرداری واگذار شد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر این پروژه با صرف 5/2 میلیارد تومان 99 درصد پیشرفت داشته و در روز عید فطر افتتاح می شود.وی در رابطه با اجرای پروژه صد متری امام حسین تا میدان شهید فهمیده گفت: این پروژه به طول 5/5 کیلومتر شامل باندهای اصلی رفت و برگشت هر کدام به عرض 20/15 متر و جاده سرویس کناری هر کدام به عرض 10 متر که بزودی رسما افتتاح می شود.

shahremelli.ir   http://mahdihashemi.blogspot.com//

  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 
ساخت سال 1388 مهندسی عمران - سازه شرقی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده