صفحات

۱۳۸۴ اسفند ۱, دوشنبه

طرحهای شرکت "بريمن - هنيگر" در جنوب کاليفرنيا

طرحهای شرکت "بريمن - هنيگر" در جنوب کاليفرنيا





برنامه زير ساختی "بال پارک" سن ديگو


مکان: سن ديگو، کاليفرنيا


فضای سبز مرکز تاريخی شهر سن ديگو دستخوش تغيير و تحول مثبتی است که قسمتی از طرح توسعه "بال پارک" می باشد. شرکت "بريمن و هنيگر" بازيگر نقش اصلی نوسازی چشم انداز شهری و رنسانس بخش "ايست ويليج" است.


"بريمن-هنيگر" طراح و مهندس اصلی گروه اجرائی طراحی-بازسازی است که کار اجرای طرح زير بنايی 40 ميليون دلاری استاديوم 42000 نفری "بال پارک" را بر عهده گرفته است. علاوه بر .............


طرحهای شرکت "بريمن - هنيگر" در جنوب کاليفرنيا





برنامه زير ساختی "بال پارک" سن ديگو


مکان: سن ديگو، کاليفرنيا


فضای سبز مرکز تاريخی شهر سن ديگو دستخوش تغيير و تحول مثبتی است که قسمتی از طرح توسعه "بال پارک" می باشد. شرکت "بريمن و هنيگر" بازيگر نقش اصلی نوسازی چشم انداز شهری و رنسانس بخش "ايست ويليج" است.


"بريمن-هنيگر" طراح و مهندس اصلی گروه اجرائی طراحی-بازسازی است که کار اجرای طرح زير بنايی 40 ميليون دلاری استاديوم 42000 نفری "بال پارک" را بر عهده گرفته است. علاوه بر ارزش شهری و طراحی يکپارچه آن که بيان کننده روح و فرهنگ "زيباترين شهر آمريکا" است؛ استاديوم بال پارک منطقه بزرگتری را تحت بازسازی قرار می دهد. اين منطقه تحت بازسازی، 26 فوت مربع از ساختمانها وهتلها، ادارات، مغازه ها و بخش های مسکونی را در بر می گيرد که منطقه "ايست ويليج" سابق را به يک همسايگی جديد و فعال ويک ناحيه محبوب برای سکونت، کار و گردشگری تبديل خواهد کرد. بناهای تاريخی متعددی حفظ خواهند شد. ساختمانهای کهنه با سبک جديد منطقه بال پارک منطبق خواهند گشت و در عين نوساز بودن؛ يادآور ميراث دهه های گذشته نيز خواهند بود.


گستره کار طراحی "بريمن-هنيگر" در اين پروژه عظيم، تغيير مکان و بازسازی سيستم توزيع آب، سيستم جمع آوری فاضلاب و سيستم زه کشی سيلاب جهت ساختن يک راه جديد برای بال پارک و ايجاد تسهيلات برای همسايگی جديد آن را در بر می گيرد. طراحی يک گذرگاه عمومی سه خطه پارک بلوار نيز بمنظور دسترسی راحت تر مردم به منطقه بال پارک در حال بررسی است. انديشه ايجاد پارک بلوار، تحقق چندين دهه رويای طراحان شهر سن ديگو خواهد بود که می خواستند يک ارتباط "خليج به پارک" را که در آن خليج سن ديگو به پارک معروف "بالبوا" متصل می شود؛ پديد آورند.


از آنجا که تصور پارک کردن خودرو در اين منطقه، بويژه در فصل مسابقات بيس بال، واقعا دشوار است؛ گروه "بريمن-هنيگر"طرح يک پارکينگ چهار بلوکه سطحی را بنام "تيل گيت پارک"، چسبيده به بال پارک جديد در دست بررسی دارد. پارکينگهای جديد متعددی نيز به طرح بازسازی مذکور می پيوندند تا پارکينگ يکپارچه ای را به بزرگی 5000 پارکينگ معمولی تشکيل دهند. با در اختيار گذاشتن خدمات اتوبوس و قطارهای سبک در طرح جديد، انتظار می رود که حد اقل 20 درصد تماشاگران بتوانند با وسائل حمل و نقل عمومی رفت و آمد کنند.


اما قبل از اينکه طرح فوق به مرحله عمل درآيد؛ زير ساختها و ساختمانهای قديمی را بايد از بين برد. با اينکه تخريب، نيازمند طراحی نمی باشد؛ "بريمن-هنيگر" نقش کليدی مهمی را در فرايند تخريب اين بناها با تهيه نقشه وضعيت فعلی ساختمانها و خيابانها بازی می کند و رقابت موجود در مناقصه تخريب را داغتر می نمايد.


هدف اوليه اين است که تمام ردپاهای بال پارک جديد را پاک نمود تا سازندگان آن عمليات کوبيدن خرپاهای آزمايشی و سپس، حفاری عميق و هموار سازی اوليه را به انجام رسانند. نصب خرپاها و بدنبال آن تراز سازی و ساخت و ساز، تحت يک برنامه فشرده بگونه ای پيش خواهد رفت که در سال 2004 تيم "پيدرز" خواهد توانست اولين بازی خود را در استاديوم جديد برگزار نمايد.


 


   


بزرگراه سلطنتی (SR-90) "اسمارت استريت"


مکان: يوربا ليندا، کاليفرنيا


-- کسب جايزه سال 2001 APWA تحت عنوان "طرح سال" در بخش خيابان و حمل و نقل


-- عريض نمودن 5.5 مايل از بزرگراهها و آزاد راههای کاليفرنيا


-- اصلاح قسمتی از تقاطع شبدری SR-91


-- ساخت دو پل


-- 2.5 مايل ديوارکشی و زه کشی شامل راه آب ساخته شده از بتون مسلح؛ برق کشی، خط کشی، علامت گذاری و نصب علائم راهنمايی


-- ديوار کشی بگونه ای طراحی شده است که در ترکيب با حاشيه جاده منطبق با اصول زيبايی شناسی باشد. طرحها بر اساس واحدهای متريک (SI) تهيه شده بودند.


-- سرمايه گذاری توسط بخش حمل و نقل "آرينج کانتی" انجام شده است.


-- طراحی نهايی و گرفتن مجوز بصورت همزمان صورت پذيرفت.


 


   


طرح مديريت کيفيت آبهای سطحی


مکان: سولتن، واشينگتن


-- طرح مديريت کيفيت آبهای سطحی "سولتن" بوسيله نقشه برداری سيستم جمع آوری آبهای سطحی محلی اجرا شد.


-- نقشه ها برای زيرساختهای موجود، مناطق سيل خيز، نقاط جمع آوری اطلاعات کيفيت آب، مناطق دارای سابقه طغيان آب و ... تهيه شدند.


-- اين طرح از فن آوری GIS برای نمايش اطلاعات سيستم و با استفاده از نمادشناسی برای تمرکز بر روی نقاط حساس سيستم بهره گرفته است.


 


   


طرح بهسازی شيرهای آتش نشانی


مکان: بخش آتش نشانی "لوس آلتوس هيلز"، کاليفرنيا


-- همکاری مشترک بين بخش آب "پريسيما هيلز" و آتش نشانی "لس آلتوس کانتی"


-- نصب 17 شير فلکه آتش نشانی جديد، جايگزينی 3 شير فلکه آتش نشانی و ساخت مجموع 7700 فوت لوله آهنی چکش خوار به قطر 8 اينچ در 9 مکان جديد


-- بازبينی، هماهنگی کار ابزار آلات با يکديگر، و ايجاد نقاط مشترک بين سرمايه گذاران برای به عهده گرفتن حمل و نقل کالا


shirazcity.org/


http://mahdihashemi.blogfa.com/

  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 
ساخت سال 1388 مهندسی عمران - سازه شرقی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده