صفحات

۱۳۸۹ اردیبهشت ۵, یکشنبه

12 تا 15 مرداد ماه1389 ؛ دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان برگزار می‌شود


دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان برگزار می‌شود
معاون دبیر کل اتاق تعاون مرکزی از برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در روزهای 12 تا 15 مرداد ماه جاری در تهران با حضور شرکتهای ایرانی و خارجی خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم تهرانی امروز در یک نشست خبری از برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در روزهای 12 الی 15 مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: این نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بزرگترین رخداد این حوزه محسوب می شود که از 5 سال گذشته توسط اتاق تعاون برگزار می شود.
معاون دبیر کل اتاق تعاون ایران فضای سال قبل نمایشگاه را حدود 100 هزار متر بیان کرد و اظهار داشت: از این فضا 50 درصد در اختیار شرکتهای صنعت ساختمان قرار گرفته بود که خوشبختانه طی سال گذشته علی رغم ورود بحران مالی جهانی، استقبال از نمایشگاه صنعت ساختمان با رشد خوبی مواجه شده بود.
وی مزیت های فراوان این صنعت را از مهمترین دلایل حضور شرکت های ایرانی و خارجی در نمایشگاه صنعت ساختمان عنوان کرد و افزود: سال گذشته بیش از 100 هزار نفر از متخصصین، فعالان، تعاونی ها، انبوه سازان داخلی و همچنین شرکتهای خارجی در نمایشگاه حضور پیدا کردند.
تهرانی به مشارکت کنندگان خارجی سال گذشته اشاره کرد و با ذکر این نکته که هر ساله 85 درصد از مشارکت کنندگان سال قبل نیز در نمایشگاه حاضر می شوند، بیان داشت: کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، هلند، آلمان، چین، مالزی، کره جنوبی، امارات و بلژیک در سال گذشته در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور پیدا کردند.
معاون اتاق تعاون مرکزی شعار امسال نمایشگاه را مانند سال گذشته "ارزان- سریع- مقاوم" اعلام و گفت: از طریق برگزاری نمایشگاه و شناسایی پتانسیل های تولید داخل این صنعت، صدور خدمات فنی و مهندسی با رشد مواجه شده است.
وی از رایزنی با سفارتخانه ها، مقامات اقتصادی و شرکتهای معتبر خارجی برای حضور در نمایشگاه سال جاری سخن گفت و افزود: از طریق ثبت نام اینترنتی از 11 اردیبهشت ماه کار وارد فاز اجرایی خواهد شد. در کنار نمایشگاه نیز 4 همایش تخصصی در زمینه صنعتی سازی، صرفه جویی ارزی و بهینه سازی ساخت برگزار می کنیم.
تهرانی ایجاد نمایشگاه مجازی، دعوت از شرکتهای خارجی در قالب هیئتهای بازاریابی، انتشار کتاب و نمایشگاه و فراهم بودن امکان مذاکره را از اقدامات جانبی نمایشگاه سال جاری برشمرد و خاطر نشان کرد: سال گذشته در مجموع 1250 شرکت در نمایشگاه حضور یافته بودند که 350 شرکت از کشورهای خارجی بوده است.
معاون اتاق تعاون، تامین منابع مالی مورد نیاز، تعامل با وزارت مسکن و دعوت از موسسات مالی و بانکها برای تامین نقدینگی مورد نیاز شرکتهای ساختمانی را یکی دیگر از اقدامات سال جاری نمایشگاه دهم ساختمان برشمرد و بیان داشت: ایرانیان خارج از کشور نیز که از تمکن مالی خوبی برخوردارند از سرمایه گذاری در بخش مسکن ایران استقبال می کنند.
همچنین محمد هادی سیمی مدیر امور نمایشگاههای اتاق تعاون نیز در اظهاراتی با اشاره به افزایش کیفیت، ثبت نام الکترونیکی از بازدید کنندگان و شرکت کنندگان، ارائه خدمات به مشارکت کنندگان برای کاهش هزینه ها و راه اندازی سامانه پیام کوتاه 30005018 برای ارائه نظرات را در کنار فراهم کردن شرایط اخذ ویزا برای مشارکت کنندگان خارجی را از اقدامات دیگر نمایشگاه سال جاری برشمرد و گفت: نمایشگاه مجازی در سه فاز معرفی شرکت کنندگان و جانمایی، معرفی محصولات و همچنین فراهم کردن زمینه اقدامات تجاری برگزار می شود که مقابله با واردات بی رویه، ایجاد فرصتهای تولید، صادرات و رفع موانع صادراتی و همچنین صنعتی سازی در کنار کاهش هزینه های ساخت و ساز از دیگر برنامه ها خواهد بود.http://mahdihashemi.blogspot.com/
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 
ساخت سال 1388 مهندسی عمران - سازه شرقی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده