صفحات

۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

حراج نقشه‌هاي همراه - دانلود نقشه های تلفن همراه - آخرين محصول شرکت نوکيا براي GPS تلفن‌هاي‌همراه لینک دانلود رایگان

حراج نقشه‌هاي همراه - دانلود نقشه های تلفن همراه - آخرين محصول شرکت نوکيا براي GPS تلفن‌هاي‌همراه لینک دانلود رایگان


تا به‌حال برنامه‌هاي متعددي براي استفاده از مسيرياب جغرافيايي GPS درتلفن‌همراه ارائه شده است که مشهورترين آن‌ها برنامه‌هاي گارمين و اسمارت‌کام جي‌پي‌اس بوده است که پيش از اين در همين صفحه، نحوه کار با آن‌ها را معرفي کرده بوديم ولي علي‌رغم تمام توانايي‌هاي اين برنامه‌ها به‌علت نبود نقشه‌هاي استاندارد براي تمام کشورها نمي‌توانستيم يک انتظار همه‌جانبه از آن‌ها داشته باشيم.

در اين شماره به معرفي آخرين محصول شرکت نوکيا براي GPS تلفن‌هاي‌همراه سيمبين سري 60 ويرايش سوم و پنجم مي‌پردازيم که به‌صورت رايگان در اختيار قرار گرفته است.


Nokia Ovi Suite

با وجود اين نرم‌افزار که يکي از بهترين برنامه‌هاي کاربردي GPS تلفن‌همراه است کاربران گوشي‌هاي نوکيا ديگر نيازي به استفاده از ساير برنامه‌هاي موجود در بازار نخواهند داشت چرا که نقشه‌هاي دقيق اين برنامه نه تنها به‌صورت فارسي ارائه شده‌اند بلکه داراي اطلاعات کاملي از مکان‌هاي موجود هستند که به فارسي روي نقشه‌ها علامت‌گذاري شده‌اند و در کنار امکاناتي چون مسيريابي صوتي و امکان جست‌وجوي مکان، کليه نيازهاي شما را از يک مسيرياب عمومي برآورده خواهند کرد.

نرم‌افزارهاي به‌روز کننده
نقشه‌هاي رايگان اين برنامه در سايت رسمي شرکت سازنده آن به زبان فارسي موجود است.

در صورتي‌که از کاربران سيستم‌عامل ويندوز باشيد مي‌توانيد با استفاده از نرم‌افزار Nokia Ovi Suite نقشه‌هاي به‌روز شده اين برنامه را به گوشي تلفن‌همراه خود اضافه کنيد و اگر از کاربران سيستم‌عامل مکينتاش باشيد همين امکان توسط نرم‌افزار Map Loader براي شما فراهم شده است.


نحوه دريافت از سايت سازنده
توجه داشته باشيد که نقشه‌هاي برنامه Ovi Maps به‌طور مرتب در حال به‌روز رساني هستند و براي در اختيار داشتن امکانات جديد اين نقشه‌ها بايد همواره جديدترين نسخه‌ها را دانلود کنيد.

براي استفاده از اين نقشه‌ها که مي‌تواند در خيابان‌ها و جاده‌ها راهنماي شما باشد، مي‌توانيد به سايت شرکت سازنده مراجعه کرده و پس از انتخاب مدل گوشي تلفن‌همراهتان، نسخه مناسب را از اينترنت دريافت کنيد.

ويژگي‌هاي نرم‌افزار
1. يافتن مکان Find places: با اين امکان مي‌توانيد مکان‌هاي سراسر جهان را با يک جست‌وجوي ساده بيابيد. شهرها، خيابان‌ها، آدرس‌ها و مکان‌هايي که قصد داريد به آن‌جا مسافرت کنيد.

2. مسيرهاي مورد علاقه Favorites: از اين طريق مي‌توانيد مکان‌هايي که مرتبا به آن‌ها مراجعه مي‌کنيد را علامت‌گذاري کرده تا به سريع‌ترين حالت ممکن آن‌ها را بيابيد.

3. برنامه‌ريزي مسير Plan a route: اين امکان به شما کمک مي‌کند تا پس از انتخاب مقصد، بهترين مسير را براي رسيدن به آن برنامه‌ريزي کنيد.

4. اطلاعات ترافيکي: توسط به‌روزرساني‌هاي زنده مربوط به ازدحام ترافيکي و تعميرات جاده که از مکان‌ها ارائه مي‌شود، قبل ورود به ترافيک سنگين از وجود آن در مسير باخبر شويد.

لينک دريافت اين نقشه‌ها به شرح زير است:
http://www.farsi.nokia.com/ovi-maps/maps/downloads/default/


http://mahdihashemi.blogspot.com/


منبع روزنامه خراسان

  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 
ساخت سال 1388 مهندسی عمران - سازه شرقی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده