صفحات

۱۳۸۹ مهر ۱۹, دوشنبه

ماجراي عجيب ساختمان شماره 7 در حوادث 11 سپتامبر + فيلم

  برای مشاهده فیلم و توضیحات به ادامه مطلب بروید.   





ماجراي عجيب ساختمان شماره 7 در حوادث 11 سپتامبر + فيلم
خبرگزاري فارس: گزارشگر "بي‌بي‌سي " ريزش برج شماره 7 مركز تجارت جهاني را گزارش مي‌كند حال آنكه در پشت وي تصوير برج شماره 7 هنوز ديده مي‌شود و ريزش آن با تأخيري 12 دقيقه‌اي صورت مي‌گيرد.
به گزارش فارس، سخنان محمود احمدي نژاد رييس جمهور كشورمان در سازمان ملل، درباره حوادثي كه به حملات يازده سپتامبر معروف شد براي مقامات آمريكا بسيار سنگين و غير منتظره بود.
دولت آمريكا طي 9 سال گذشته تلاش كرده بود در سالگرد اين حملات و بزرگ كردن آن، اذهان را از علت و چگونگي وقوع حملات يازده سپتامبر منحرف كند. نمونه اين مباحث انحرافي مطرح شدن ساخت مسجد در محل حملات يازده سپتامبر و قرآن سوزي بود. ولي حجم ابهامات درباره يازده سپتامبر به اندازه اي گسترده بوده است كه تعداد زيادي از محققان در آمريكا و جهان را به تحقيق درباره آن وا داشته است.

* تشكيك جامعه مهندسين آمريكا درباره امكان تخريب برجهاي دوقلو با هواپيما

در اين ميان جامعه مهندسين آمريكا اين حملات را زير سوال برده و معتقد است كه برخورد هواپيماها نمي توانسته باعث فروپاشي كامل ساختمان هاي تجارت جهاني شود. يا برخي تحليلگران از تخريب ساختمان ها، هم زمان با برخورد هواپيماها با استفاده از ديناميت هاي بسيار قوي كه با استفاده از تكنولوژي نانو ساخته شده بودند خبر داده اند.
نكات بسيار ديگري در اين باره وجود دارد كه هر كدام به تنهايي مي تواند براي مسئولان آمريكا دردسرهاي بزرگي را فراهم كند.
آمريكا براي اينكه بتواند يك تصوير گيرا براي اين دروغ بزرگ ايجاد كند از دو ساختمان بزرگ استفاده كرد كه دو هواپيماي بزرگ مسافربري به آنها برخورد مي كرد. براي جذاب تر شدن صحنه هايي كه قرار بود به سراسر جهان مخابره شود لازم بود با استفاده از تكنيك هاي هاليوودي هيجان بيشتري به اين ماجرا تزريق شود. ديناميت هاي كار گذاشته شده زير پي ساختمان ها اين فرصت را به خبرنگاران مي داد تا با وقوع چند انفجار سينمايي و فروريخن ساختمان هاي بلند را به تصوير بكشند.
اما پروژه‌هاي بزرگ هميشه درست از آب در نمي آيند و در برنامه ريزي ها و زمانبندي ها كاستي‌هايي وجود دارد.
به غير از دو ساختمان تجارت جهاني ساختمان ديگري در نيويورك در روز حادثه تخريب شد كه كمتر از آن صحبت مي شود. ساختماني كه به اندازه اي براي محققان يازده سپتامبر مهم است كه پرداختن به آن به تنهايي بتواند ساختگي بودن حملات يازده سپتامبر را ثابت كند.

*ماجراي ساختمان شماره 7 چيست؟

در ادامه سناريوي يازده سپتامبر ظاهرا قرار بوده است هواپيمايي هم به يكي ديگر از ساختمان‌هاي تجارت جهاني در نزديكي برج هاي دوقلو برخورد كند كه بنا به دلايلي اين اتفاق نمي افتد. بعدازظهر 11 سپتامبر ساختمان شماره 7 مركز تجارت جهاني بدون آنكه هواپيمايي با آن برخورد كند، فرو ريخت و بلافاصله براي اينكه سوالي پيش نيايد رسانه هاي غربي مدعي شدند پس از ريزش برج‌هاي دوقلو زمين لرزيده و پايه‌هاي ساختمان شماره 7 مركز تجارت جهاني را سست كرده كه اين اتفاق منجر به ريزش اين برج شده است.
آمريكايي ها براي اثبات اين ادعا، اقدام به پخش صحنه‌هاي ريزش اين برج از شبكه BBC كردند. در اين فيلم ويدئويي، گزارشگر BBC ريزش برج شماره 7 مركز تجارت جهاني را گزارش مي‌كند، حال آنكه در پشت وي تصوير برج شماره 7 هنوز ديده مي‌شود و ريزش آن با تأخيري 12 دقيقه‌اي صورت مي‌گيرد. فيلم گزارش بي‌بي‌سي توسط محققان يازده سپتامبر در شبكه‌هاي اجتماعي بارگذاري شده و از آن به عنوان يكي از اسناد ساختگي بودن حملات يازده سپتامبر نام برده مي شود. در حالي كه قرار است محل تخريب ساختمان هاي دوقلوي تجارت جهاني براي استفاده هاي تبليغاتي بعدي باقي بماند خرابه هاي ساختمان شماره 7 به سرعت جمع آوري شد و ساخت آن چند ماه بعد از حملات يازده سپتامبر در سال 2002، طي كمتر از 4 سال با هزينه 700 ميليون دلار ساختماني در همان مكان و با همان نام ساخته شد.http://mahdihashemi.blogspot.com/


  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 
ساخت سال 1388 مهندسی عمران - سازه شرقی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده