مجری پروژه شهید کلانتری اعلام کرد:
بهره برداری باند دوم بلندترین پل ایران تا یک سال آینده
کارشناس و مجری پروژه شهید کلانتری گفت: بر اساس اعلام وزیر راه و ترابری باند دوم بلندترین و طولانیترین پل ایران تا یک سال آینده به بهرهبرداری می رسد.
به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، "محمود ملازینل" با بیان این مطلب افزود: مراحل ساخت این پل تا سال 84 بالغ بر 25 درصد بوده که اکنون به 85 درصد و با صرف اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان رسیده است.
وی ادامه داد: طرح شهید کلانتری با خاکریزی از دو شهر تبریز و ارومیه از سال 58 و پل میانگذر شهید کلانتری از سال 1382 آغاز شده ولی ....
1382 آغاز شده ولی به همت دولت نهم باند اول این طرح هفته گذشته با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری رسید و در حال حاضر اجرای باند دوم این پل و نیز احداث خط راهآهن با شتاب بیشتری در حال اجراست.
محمود ملازینل با اعلام اینکه این پل دارای هزار و 709 طول است که 75 درصد اعتبارات آن در دولت نهم تامین شده است، خاطرنشان کرد: برای اجرای این پل تاکنون حدود یک هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که 750 میلیارد ریال آن، در زمان دولت نهم و در برنامه چهارم توسعه صورت گرفته است.
هماکنون روزانه شش هزار و 700 دستگاه خودرو از روی این پل عبور میکنند که با تکمیل آن، این میزان به 12 هزار خودرو میرسد.
با بهره برداری از این پل فاصله شهرهای تبریز و ارومیه از 265 کیلومتر به 130 کیلومتر کاهش مییابد.http://mahdihashemi.blogspot.com/
بهره برداری باند دوم بلندترین پل ایران تا یک سال آینده
کارشناس و مجری پروژه شهید کلانتری گفت: بر اساس اعلام وزیر راه و ترابری باند دوم بلندترین و طولانیترین پل ایران تا یک سال آینده به بهرهبرداری می رسد.
به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، "محمود ملازینل" با بیان این مطلب افزود: مراحل ساخت این پل تا سال 84 بالغ بر 25 درصد بوده که اکنون به 85 درصد و با صرف اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان رسیده است.
وی ادامه داد: طرح شهید کلانتری با خاکریزی از دو شهر تبریز و ارومیه از سال 58 و پل میانگذر شهید کلانتری از سال 1382 آغاز شده ولی ....
1382 آغاز شده ولی به همت دولت نهم باند اول این طرح هفته گذشته با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری رسید و در حال حاضر اجرای باند دوم این پل و نیز احداث خط راهآهن با شتاب بیشتری در حال اجراست.
محمود ملازینل با اعلام اینکه این پل دارای هزار و 709 طول است که 75 درصد اعتبارات آن در دولت نهم تامین شده است، خاطرنشان کرد: برای اجرای این پل تاکنون حدود یک هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که 750 میلیارد ریال آن، در زمان دولت نهم و در برنامه چهارم توسعه صورت گرفته است.
هماکنون روزانه شش هزار و 700 دستگاه خودرو از روی این پل عبور میکنند که با تکمیل آن، این میزان به 12 هزار خودرو میرسد.
با بهره برداری از این پل فاصله شهرهای تبریز و ارومیه از 265 کیلومتر به 130 کیلومتر کاهش مییابد.http://mahdihashemi.blogspot.com/
0 نظرات:
ارسال یک نظر