صفحات

۱۳۸۸ تیر ۱۴, یکشنبه

پیام های تبریک، روز پدر (اس ام اس روز پدر- پیامک روز پدر- sms )

پیام های تبریک، روز پدر (اس ام اس روز پدر- پیامک روز پدر- sms )


برای مشاهده به ادامه مطلب بروید


میدونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟ روز مادر طلافروشی ها شلوغ میشه اما روز پدر جوراب فروشی ها . . . میدونی شباهتشون چیه ؟ پول هر دو از جیب بابا میره


ღ♥ღ


- دست های پر توانت ، همیشه بزرگ ترین حامی زندگی ام بوده . روزت مبارک.


ღ♥ღ


- پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست . روزت مبارک باباجون.


ღ♥ღ


بابای من بهترین بابای دنیاست .اون گل سر سبد همه ی باباهاست.


ღ♥ღ


- پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت دارم . .


ღ♥ღ


میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب،مبارک باد



ღ♥ღ


- پدرم


به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد سرم به خاك رهت ارجمند خواهد شد


لبی كه زمزمه درد می كند شب و روز به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد


روزت مبارک


ღ♥ღ


پدر




آفتاب مهربانی ،سایه ی تو بر سر من ،ای که در پای تو پیچید ،ساقه ی نیلوفر من. پدرم تو آفتاب زندگی ام هستی . آفتابی که امید وارم هیچگاه غروب نکند.








ღ♥ღ


ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه و فرا رسیدن روز پدر را


ღ♥ღ


ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان / ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان


ای نام زیبایت همیشه اعتبارم / خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم . . .


ღ♥ღ


عشق را به گونه ای دیگر و به زبانی متفاوت از تو آموختم. دیواره ای آهنین که در اندرون آن قلبی سرخ می تپد.


ღ♥ღ


چه کسی میداند در پس این چهره مهربان خستگیت را. پدرم برای تمام تلاش هایت،متشکرم


ღ♥ღ


- بابا دوستت دارم و بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم .


حقوق پدر و مادربر فرزندان از روایات اهل بیت(ع)




پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون


با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون


هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها


هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . .







ღ♥ღ


-نمک بر زخم من شیرین تر از خواب سحر گردد ، جگرها خون شود تا یک پسر مثل پدر گردد .


ღ♥ღ


-تبریک به كسی كه نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سكوت، مهربانی و… بسیار سخت است


پدرم روزت مبارک.


ღ♥ღ


-پدر ، نام تو تكیه گاه من است . روز پدر رو خدمت شما پدر عزیزم تبریك عرض میكنم .

www.mahdihashemi.blogspot.com

ღ♥ღمنبع تبیان

  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 
ساخت سال 1388 مهندسی عمران - سازه شرقی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده