صفحات

۱۳۸۸ مرداد ۱۵, پنجشنبه

راهنمای استفاده از امکانات

راهنمای استفاده از امکانات


 


برای ارتباط با سایر بازدیدکنندگان وبلاگ و ارائه سوالات و بحث در زمینه های مختلف یک تالار گفتگو وچت باکس برای این وبلاگ در نظر گرفته شده است :


تالار گفتگو


   http://civil.online-talk.net/ آدرس تالار گفتگو :


   


تالار گفتگوی مهندسی عمران          



شما میتوانید با مراجعه به آدرس فوق به بحث وتبادل نظردر زمینه های مختلف معماری و مهندسی عمران بپردازید. وعلاوه بر داشتن نام کاربری  قادر به ارسال پست و پاسخ به پستهای دیگران و... باشید.


برای عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید:


 ثبت نام registerعضویت در تالار


چت باکس (جعبه گفتگوسریع)


 چت باکس  در انتهای صفجه تالار گفتگو مهندسی عمران مشاهده میشود.


 


خبر نامه :
برای اطلاع از آخرین مطالب وبلاگ میتوانید با وارد کردن یک نام و ایمیل در خبر نامه که در منوی سمت راست و پس از جستجوگر مشاهده میشود عضو شوید.


مهندسی عمران در East structure


Civil engineering in East structure

 

برای مشاهده تمام مطالب موجود درEast structure اینجا کلیک کنید. 


آگهي استخدام و تبلیغ رايگان عمران ومعماری اینجا کلیک کنید


 


تبلیغات (خرید پستی) 









  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

18 نظرات:

DDR گفت...

سلام وبلاگ خوبی داری من شما رو لینک کردم اگر خواستی وبلاگ من رو با اسم دانلود پروژه های عمران ومعماری لینک کن

مهشید (مهندسان فردا ) گفت...

سلام خوبی
وب زیبایی داری
به ما هم سر بزن

amir گفت...

باسلام
اطلاعات خوبی ارائه شده است ممنون

rko گفت...

سلام دوست عزیز....
واقعا وب جالبی داری ...ما که خیلی حال کردیم امیدوارم همیشه در کارت موفق باشی ... اگه مایل به تبادل لینک و بنر هستی 1 سر به من بزن.....
منتظر حضورتون هستیم............

پویان گفت...

آری آری زندگی زیباست

زندگی آتشگهی دیرینه پا بر جاست

گر بیفروزیش
رقص شعله اش
در هر کران پیداست

زندگی شعله می خواهد

شعله ها را هیمه پاینده
جنگلی هستی تو ای انسان
سر بلند و سبز باشی ای
جنگل انسان

سلام دوست من . . . از سايت بسيار خوب شما بازديد كردم بسيار خرسندم و از شما دوست گرامي دعوت میكنم از سايت اينجانب كه در رابطه با عمران و معماری ميباشند بازديد و اين حقير را راهنمايي نماييد و نیز اگه تمایل داشتید ,
لینک ما را فقط با عنوان :

"عمران و معماری ( S A M Y A N ) "

گذاشته و در قسمت نظرات بگویید تا شما را لینک کنیم . . .

با سپاس , مدیر وبلاگ:
( پو یا ن ر ضا یی )

" منتظر حضور گرم شما دوست عزیز هستیم "

بهنام وطنی گفت...

سلام وبت جالبه به منم سر بزن

نوید مجابی گفت...

سلام دوست عزیز ممنون از قبول پیشنهاد تبادل لینک من شما رو با عنوان "مهندسی عمران در East structure" لینک کردم موفق باشید

کاوه گفت...

وبلاگ زیبایی داریدموفق باشید

مهدی گفت...

سلام وبلاگ جالبی دارین شما را لینک کردم اگر میشه وبلاگ مرا هم لینک کنید.
باتشکر

سعید محمدی دو گفت...

سلام دمت گرم
با این وبلاگت حال کردم
اگه دوست داری به وبلاگ منم یه سری بزن و نظرتو بگو راستی اگه دوست داری بیا تبادل لینک بکنیم
منتظرتم

حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها گفت...

موفق باشید و به توانایی های خود کم بها ندهید...

ائليار گفت...

سلام دوست عزیز
اگر دوست داشتین با هم تبادل لینک کنیم ، به سایت ما با اسم سافت مدیا يا
www.softmedia.ir
لینک داده و سپس لینک خود رو برای ما بفرستید.
با سپاس

jahan گفت...

kash man ham mitoonestam farsi benevisam

سيد هادي هاشمي گفت...

سلام

من دانشجوي مهندسي عمران و هستم گاهي اوقات به سايت خوب شما سر ميزنم و از مطالب آن استفاده ميکنم ميخواستم از شما درخواست کنم در صورت امکان چند عکس از ضعفها واشکالات در اجراي ساختمان را در سايت بذاريد.
ممنون

موفق باشي.

سید صادق گفت...

سلام دوست عزيز وبلاگ پر محتوايي داريد
به من هم سر بزنيد خوشحال مي شم
اگه با تبادل لينک موافقيد من رو با نام
دانلود/آموزش/عکس/لينکاي داغ
و آدرس
www.100chi.ir
پيوند کنيد و در قسمت نظرات سايت به من اطلاع بديد تا شما رو پيوند کنم
موفق باشيد
خدانگهدار

پارس درگاه گفت...

مدير محترم وبلاگ

با سلام،

احتراماً با توجه به اينكه وبلاگ شما بر اساس کيفيت و تعداد مطالب تخصصي، جزو پايگاه هاي برتر اطلاع رساني حوزه عمران ارزيابي شده، يك ايميل براي توضيح نحوه همكاري بيشتر با شما برايتان ارسال شد با توجه به احتمال عدم دريافت آن ، مي توانيد متن نامه ها را در آدرس هاي:


و
http://parsdargah.team.googlepages.com/name-site-weblog-zaminshenasi-87-7-1.gif

http://parsdargah.team.googlepages.com/moarefieparsdargah-87-7-1.gif
و
http://parsdargah.team.googlepages.com/name-moarefibanner-87-7-1.gif

مشاهده نماييد.

با احترام
هيات امناي مجموعه سايت هاي علمي پارس درگاه

sgh گفت...

سلام مهندس تبریگ میگم وبلاگ خوب و پر محتوایی داریدامیدوارم بتونیم با هم تبادل لینک داشته باشیم به ما هم سر بزن ما رو ازنظرات خوبت بهره مند کن.ممنون

... گفت...

نامه امام(ره) به میر حسین موسوی در پی استعفای ناگهانی وی :
نخست وزیر محترم ، نامه استعفای شما باعث تعجب شد ! حق این بود که اگر تصمیم به این کار داشتید
لااقل من یا مسوولین رده بالای نظام را در جریان می گذاشتید در زمانیکه مردم حزب الله
برای یاری اسلام فرزندان خود را به قربانگاه میبرند
چه وقت استعفا است !

ارسال یک نظر

 
ساخت سال 1388 مهندسی عمران - سازه شرقی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده